Thursday, May 22, 2008

有没有人是永远不变的?!
我想和他,她,它做朋友...
i hav the question , wher is th ans /:





why everyone like to change,
i know is true and i mus accept it ..
what can i do to make ppl nt to change,
i fel empty.
i'm scared of losing anyone agn ..
i dun wan everythings gone lik my ******..
is horrible .. but i hav to face it..
it hurts!
i wan preserve everythings i had nw ..
can i ?
也许曾经我没有珍惜,
我不知道他会那么决心.
爷爷的事让我难过伤心很多.
这样还代表我不在乎吗?
好像全都是我的错..
你也越来越讨厌我了吧..
对你来说...我
只是不成熟,幼稚的小妹妹..
怎样才能证明给你看..?
我有机会证明给你看嘛?
我真的不能再这么的依赖你了..
你是天使.是我最初和最后的天堂..